وسواس مشتري داشته باشيد
۱۴ اصل آمازون با تمركز بر مشتري شروع مي شود. اين شركت متعهد مي شود كه مشتريان را هميشه در اولويت قرار دهد و اعتماد آنها را در اين فرآيند جلب كند. وسواس آنها نسبت به خريداران نشان دهنده يكي از مهمترين ارزش هاي آمازون است كه هر روز سعي مي كنند نشان دهند.
مشتريان مايه حيات هر شركتي هستند. اگر يك كسب و كار بر روي آنها تمركز نكند، به احتمال زياد بزودي ورشكست خواهد شد. هميشه نيازها و انتظارات مشتريان را در اولويت قرار دهيد و استانداردهاي بالايي را رعايت كنيد كه باعث ميشود مشتريان بخواهند بارها و بارها برگردند و هميشه اولين انتخاب آن ها باشيد. شما مي توانيد اين را در چرخ Flywheel بازاريابي آمازون مشاهده كنيد، كه تاكيد مي كند مشتريان بايد تجربه خوبي با شركت داشته باشند. اين امر منجر به جلب توجه شركت مي شود كه منجر به خريداران بيشتر و مشتريان راضي تر مي شود.
اصول رهبري آمازون 14 تاست كه 13 اصل ديگر را در سايت زير بخوانيد:
- سه شنبه ۲۳ آذر ۰۰ | ۱۲:۵۷
- ۴ بازديد
- ۰ نظر